8 Şubat 2012 Çarşamba

Canım Nayadikom

Benim adım NAYAD
Uzun zaman ismime bir anlam veremedim, boşlukta sallandı benim için,
Annem ve Babamdan almış olduğum bilgi hoşuma gitmedi.
Deniz kızı demekmiş.
Bir kere ne idüğü belirsiz yarı insan yarı balık denizkızlarını sevmem.
İkincisi, Yarım yarım olan şeyleri sevmem,
Üçüncüsü,
Korsanları kandırıp yok olan denizkızları kandırıkçı. Aldatanları da sevmem.
Özgürlüğüm bacaklarım, düşünsene baçaklarım yok, ya da birbirlerine bağlanmış, hareket edemiyorsun, koşamıyorsun mesela, balık kuyruğu olmuş. Balık ta sevmem. Ben vejetaryenim.
Bun kadar sevimsizlikte Adımın nesini seveyim.

Yıllarca sevmedim.
Sonra, Nayad ‘ ı kimse anlamaz,
En azından 3 kere söylemek zorunda kalırım,
Çocukken Adımın beni çok zorladığını  biliyorum. Hele telefonda imkansız.
*
Yıllar sonra başka bir kaynaktan Nayad ‘ın Su Perisi anlamına geldiğini öğrendim. Bu Hoşuma gitti.
Perileri severim, ışıltı hissi verir bana,meleklerle aynıdır benim için.
O zaman adımla barıştım.
Bir de yunanlı bir arkadaşım Nayad ‘ın Araf ‘ta çalışan işçilerden bir kısmı olduklarını söyledi.
Tanrısal enerjiyi maddeye indirenler  demekmiş. Çok iddialı !

Şimdi Bakıyorum da Denizkızı ya da Su perisi fark etmez, ikisi de suda yaşıyor. Benim neye ihtiyacım var ?
Suya !
AdımaTeşekkür.

İkincisi Tanrı yaratır, Haşa, Tanrısal enerjim var demiyorum ama ben de iyi kötü bir şeyler yaratıyorum.
Enerjisi yüksek ve takana iyi gelen takılar yapıyorum.
Şimdi yerli yerine oturdu !
Adıma teşekkür. Nayad ‘la yola devam…
Namaste sana canım Nayadikom.

2 yorum:

  1. Sibel "Henüz yere düşmemiş yağmur damlası" demekmiş. Ayrıca "Başak tarlası" demekmiş. Kökü de Bereket Tanrıçası "Kibele"den gelme. Doğal olarak anlamı bereketi de içinde barındırıyor. Ben de çok seviyorum ismimi ;)

    YanıtlaSil
  2. wow ! sibel adında arkadaşlarım var, hemen ileteyim, teşekkürler güzel bilgiler için :)

    YanıtlaSil