7 Ocak 2014 Salı

çocuğum benim..

'çocuk gibisin ya, devamlı gülüyorsun'
'ay tam çocuk gibisin hemen ağlıyorsun' 
'çocuklaştın yine saçma sapan şeyler yapıyorsun'
'her gördüğünü istiyorsun bugün he çocuk gibisin'
'of ne desem alınıyorsun tam bir çocuk gibisin'
'çok komiksin ya, tam bir çocuk gibi konuşuyorsun'
'bu ne ya? sevgi saçan çocuklar gibi dolaşıyorsun etrafta yine '
'uff çocukluk yapma'
'çocuk musun sen?'

Yap! Çocukluk yap, bari bir kere de olsa içindeki o büyümüş canavarı at bir kenara 
ve 
o bir yerlerde sıkışıp kalmış çocuğa bir nefes aldır.

Nerede olursan ol, kimle olursan ol içini gör ve o çocuğa göz kırp.
Göreceksin ki o, orada bir yerlerde seni bekliyor.
Göreceksin o ufaklık çok mutlu olacak seni gördüğüne.
Göreceksin büyük bir yük kalkacak üzerinden. 
Haydiiiii! 

Meliza Yavru
by
NAYAD BAL

1 yorum:

  1. Kaç yaşına geldiN(48),çocuk gibi davranıyorsun der bana eşim,yıllarca babam,şımarmayın çocukmusunuz siz,çıtımızı çıkartamadık.Ama artık çocuklarımla da ,herhangi bir çocukla da çocuk olabiliyorum,çoçuk halimide çok seviyorum,48 yaşındaki bir çocuk......Seni tanımadan seviyorum,NAYAD BAL,enerjin evrene yetecek kadar çooooookkkkk,senin gibilere ihtiyacı var bu hayatın ve,bizim.....

    YanıtlaSil