19 Aralık 2013 Perşembe

2014'e İKİ KALA YENİ BİR MERHABA:)



Bundan 5 sene önce tanışmıştım Nayad Bal'ın gizemli dünyasıyla.
Gülümseyen bir kadın, konuşan yüzükler, kolyeler, nefes alan gümüşler...
'Gümüş nefes alır mı?' demeyin.
Gümüş yaşar...
Taktığınız her bir takı konuşur sizinle, can bulur sizde.
Aslında sevgiyle ve pozitif enerjiyle tasarlanan bütün takılar yaşar.
Güler onlar size, gülümserler. 
Ve bir başkasının binbir türlü heyecanla yaptığı o takı sizin bir uzvunuz olur artık.
İşte Nayad Bal takıları özellikle de yüzükleri benim parmağım boynum bileğim oluvermişti birden.
Yüzüklerim olmadan hiçbir şey yapamayan ben; şimdi kendimi o yüzüklerin, kolyelerin, bileziklerin cennetinde buldum kendimi. 
Onlara hayat veren kadınla, onların nefes aldığı tezgahların yanıbaşındayım artık.
Umutlu, heyecanla...
Her yıl bir ömürdür bence, yeni yıla, yeni hayata 2 hafta kala siz de Nayad Bal dünyasının içinde kaybolmak, ev sıcaklığındaki bu ortamda hem eğlenip hem de takılarla konuşmak, onlarla bütünleşmek istemez misiniz???

O zaman bu cumartesi(21 Aralık 2013) saat 16:00'da  ruhunu seven, kendini seven, sürprizlerden hoşlanan ama en çok gülümsemek isteyen herkesi NAYAD BAL'ın YILBAŞI PARTİSİ'ne bekliyoruzzzz.
Ben hep ruhuma fısıldadım, o bana yolu gösterdi.
Siz de yapın.
Unutmayın; Mutluluk sizin elinizde!!

Meliza Yavru 
by 
NAYAD BAL 

Nasıl ulaşacağız bir daha hatırlatır mısınız? diyorsanız:
Bağdat Caddesi, Çamfıstığı Sokak, Uğur Apt. 4/9 CADDEBOSTAN
Facebook:  https://www.facebook.com/NAYADBALDESIGNS
İletişim: 0532 246 44 42 
mail: nayadbal@gmail.com

Görüşmek üzereee....:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder